Oau... nu pot să cred,a trecut încă un an din viaţa noastră,...am mai îmbatrânit cu-n an.Pentru mine anul 2007 a fost foarte important deoarece am avut examenul de capacitate, pe care l-am luat cu o notă destul de mare. Anul 2007 a fost plin de împliniri şi de bucurii şi sper ca şi anul 2008 să fie la fel sau chiar mai bun...dacă se poate.Toţi oamenii acum trebuie să uite de trecut şi să se gandească la noul an care sigur ne-a pregătit numai bucurii şi împliniri.Uneori trebuie să luăm în seamă faptul că durerile sunt scrise pe nisip, iar bucuriile pe stâncă...şi vântul a tot bătut anul acesta aşa că...durerile s-au sters de mult.


This entry was posted on 13:42 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Grațiela spunea...

    Important datorita examenului??? :-S ...

    Suna foarte infricosator, serios!

    Pot sa spun foarte sincer ca "am aflat" ca am examen in ziua examenului:)) (in sensul ca nu am avut nici un stres, si daca ma va intreba cineva peste 2 ani, in ce an am dat examenu, va trebui sa stau sa scad ca sa pot sa imi amintesc.... cu alte cuvinte, nu cred ca a avut totusi o atat de mare semnificatie)...


    :)) Oricum, iti doresc numai impliniri in anul 2008 si... sa te ajute sa ajungi pana la steaua ta!
    (da...si eu vreau sa ajung la steaua mea, dar cu siguranta nu voi ajunge la ea in 2008... asta daca nu cumva ma recruteaza Hollywood-ul la orele de engleza sau oricand joc teatru .. ha ha ha -rad acum ca Raoul din Donna Alba- ha ha ha :))))


    La multi ani! ^___^



    PS: Ha ha ha

  1. ... on 6 ianuarie 2008 la 12:45  
  2. daniela~georgiana spunea...

    Ei nu m-am referit neapărat la examen că mi-ar fi fost frică pentru că eu am fost cred că cel mai puţin stresată la examen...la examenul de matematică dacă nu era mami acasă să-mi zică că am examen nici că mă duceam...pentru că uitasem complet de examen...!!!

  3. ... on 9 ianuarie 2008 la 00:09