Astăzi mi-am făcut ordine în cameră şi când am dat peste albumele foto de cand eram mică,... în minte mi-au venit o grămada de amintiri legate de năzbâtiile pe care le faceam cu prietenul meu cel mai bun... pe care îl cunosc de 14 ani... amândoi aveam 2 ani... şi din păcate chiar aseară ne-am certat pentru prima oara de când ne cunoaştem. Pentru mine a fost una din cele mai mari dureri pe care le-am simţit vreodata în momentul în care am hotarât să nu mai vorbim deloc unu cu celalalt... încă nu realizez ce s-a intâmplat ... nu pot să cred... aş face orice să dau timpul înapoi şi să evit aceasta ceartă... poate pentru unii puţin semnificativă. Oare de ce trebuia să mi se întâmple tocmai mie???


This entry was posted on 11:44 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarii:

    Anonim spunea...

    ufff dragut :)

  1. ... on 8 decembrie 2007 la 13:08  
  2. Grațiela spunea...

    nu iti mai face atatea ganduri amare... tuturor ni se intmapla :) ... Prietenii vin si trec, suferinta ramane.. asa ca nu te mai strofoca... Lasa totul in urma, nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca s-a intamplat :) (Gabriel Jose Garcia Marquez)

  3. ... on 9 decembrie 2007 la 05:45  
  4. R spunea...

    sunt sigura ca s va rezolva totul!!!

  5. ... on 9 decembrie 2007 la 11:13