După câteva zile fără stres şi fără teme(adică zilele de 1,2),m-am apucat de teme şi de învăţat reluându-mi activitatea de saptămâna trecută.Dar petrecerea din noaptea de Revelion a fost...foarte frumoasă ţinând cont că am făcut Revelionul pe partia Cocoşul din Predeal.Toată noaptea am facut numai năzbâtii... :m-am dat cu sacu pe partie până m-am lovit zdravăn la spate, la ora 12.00 tati m-a udat cu şampanie şi m-a tăvălit puţin prin zapadă...focurile de artificii din Predeal au fost minunate deşi nu au durat decat o oră...Nu am poze cu artificiile de la Predeal, dar am cu cele de la Vâlcea (datorită prietenei mele cea mai bună ~ Graţiela~ )...

Nu-i aşa că este un bun fotograf ???


This entry was posted on 11:56 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarii:

    Grațiela spunea...

    :))) Multumesc pentru aprecieri... Totusi, ti s-a parut putin o ora? La noi au inceput artificiile la 23.30 si s-au terminat la 01.00... si s-au mai trezit niste ametiti pe la 3,30 sa dea iar cu arificii...
    Au distrus tot stratu de ozon [-(... Daca era dupa mine, nu ii lasam mai mult de 10 minute (de la 00:00 la 00:10) atat! [-(...

    Nu se lasa oamenii astia pana nu distrug de tot O3-ul care.. inca ne mai protejeaza cat de cat... Si pe urma ne mai miram ca apar atatea fenomene neasteptate in natura...

    Dar... Ma bucur ca te-ai distrat (hee hee.. si ca ti-au placut pozele mele ^___^)

  1. ... on 6 ianuarie 2008 la 12:38  
  2. Grațiela spunea...

    Adica.. suna egoist ce am spus... Vroiam sa zic ... ma bucur ca ti-au placut pozele... (fara mele.. off ce rau suna :-<)

    Intelegi tu... (hope.. so) :*

  3. ... on 6 ianuarie 2008 la 12:40  
  4. Grațiela spunea...

    Master Card :)))

  5. ... on 26 februarie 2008 la 14:17