Sinceră să fiu în ultimul timp parcă mi-a picat cerul în cap . Niciodata nu am fost mai descurajată decât acum, eu care eram optimistă şi-i uimeam pe toţi cu optimismul meu acum sunt uimiţi de mine cât de descurajată sunt. Toţi mă întreabă ce am de ce nu mai sunt veselă ca înainte, dar nici eu nu-mi pot răspunde la această întrebare......din păcate.


This entry was posted on 12:12 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Grațiela spunea...

    Daniela.. zambeste mama ... ca un zambet valoreaza o viata de om! :*
    Stii ca prietenii sunt langa tine >:D<

  1. ... on 29 noiembrie 2007 la 10:44  
  2. daniela~georgiana spunea...

    Din păcate nu toţi...

  3. ... on 9 decembrie 2007 la 08:21