Prietenii


În lumea asta rea nu mai ştii ce temperament ar trebui să ai şi încet, încet fără să-ţi dai seama eşti doborat şi învins de cei din jur din dorinţa ta de a avea cât mai mulţi prieteni. Păcat că toţi cei din jur nu sunt altceva decât nişte “prieteni” falşi , puţini sunt cei adevăraţi , dar şi de aceia iţi este teamă să nu-i pierzi la un moment dat. Prietenii mei cei mai buni nu sunt numeroşi, din contra chiar puţini în comparaţie cu câţi “prieteni” falşi am .Printre prietenii mei cei mai buni se numără si părinţii mei cu care mă mândresc si care mă ajută si mă sprijină în tot ceea ce fac . Pe zi ce trece văd că din ce în ce mai mulţi “prieteni “işi dau arama pe faţă şi arată ceea ce sunt cu adevărat. Prietenii se cern uşor ca zilele vieţii şi nu rămâne altceva de facut decât să te gândeşti la ziua următoare şi să fii optimist că în viitor se vor schimba şi vor realiza că au greşit.



This entry was posted on 01:07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarii:

    Grațiela spunea...

    De tine depinde cat de adevarati sau de "falsi" iti sunt prietenii. Tot ce trebuie sa stii este sa ii intelegi si tu cum poate si ei te inteleg, sau incearca macar..si... trebuie sa iti ti in frau sentimentele si sa nu pui la suflet fiecare lovitura. Un prieten adevarat nu se supara oricat ai tipa la el in momentele grele, sau oricat ai fi de sincera! Un prieten adevarat te asculta si stie ca uneori te exteriorizezi si te porti mai dur, si nu te acuza!

  1. ... on 27 noiembrie 2007 la 01:15  
  2. Grațiela spunea...

    cat despre discernamantul lor... Oricat ar realiza mai tarziu... e inutil. Intr-adevar, asa imi zicea mie mama mereu, sa nu mai pun totul la suflet, fiindca prietenii/prietenele vin si pleaca, dar lacrimile si nervii nu se mai vindeca... asa ca nu se merita sa te gandesti la cat sunt de adevarati, de falsi...

  3. ... on 27 noiembrie 2007 la 01:17  
  4. daniela~georgiana spunea...

    Mulţumesc mult pentru sfaturi, o să le iau în considerare în viitoarele prietenii.

  5. ... on 27 noiembrie 2007 la 02:50